Кошик
1038 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено найближчим робочим днем.

+380 (67) 865-73-82
+380 (67) 865-73-82
ФЕЛІЧІТА
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється безкоштовно.

Умови повернення для товарів належної якості

Наш магазин любить і цінує своїх покупців і щоб наша співпраця була приємною та комфортною, ми розробили цю пам'ятку. На всі товари, придбані у магазині ФЕЛІЧІТА, поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. 1.Отримання товару При отриманні товару посилку необхідно відкривати в присутності співробітника Нової Пошти/Укрпошти або кур'єра компанії. Перевіряйте посилку на предмет пошкоджень, переконайтеся в тому, що якість та кількість товару відповідає замовленню. 2. Відмова від отримання товару Шановні клієнти, якщо з якоїсь причини Ви передумали забирати замовлення, будь ласка, повідомте нам про це по телефону +380678657382 3. Заміна/повернення товару належної якості Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» заміна/повернення товару можливі протягом 14 днів з дня купівлі товару, у разі, якщо товар не був у вжитку, не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, є заводські ярлики та бирки, товар повністю укомплектований, не порушено цілісність упаковки. УВАГА! Транспортування товару/заміни товару в даному випадку провадиться за рахунок Покупця. Дані для повернення: Торба Людмила Миколаївна тел.+380678657382, м. Одеса Нова пошта відділення 82 4. Заміна/повернення товару неналежної якості Відповідно до ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" здійснюється у разі виявлення суттєвих недоліків товару або прихованих виробничих дефектів, виявлених у процесі експлуатації. У разі виникнення проблем із товаром переконайтеся, що Ви повністю ознайомилися з інструкцією з експлуатації товару, пам'яткою Покупця, а також інформацією про цей товар, доступною на сайті компанії. Для обміну товару неналежної якості потрібно зв'язатися з нами за телефоном +380678657382 або електронною поштою silk.odessa@ukr.net. УВАГА! Транспортування товару/заміни товару в даному випадку провадиться за рахунок Продавця. 5.Умови відшкодування вартості товару Для повернення коштів, витрачених на придбання неякісного товару, покупцю необхідно подати продавцю заявку за телефоном +380678657382 або на ел. пошту: silk.odessa@ukr.net Повернення витрачених коштів покупцю здійснюється протягом одного робочого дня з дня подання заявки. Ми гарантуємо, що ваші права як споживача будуть повністю захищені, незалежно від якості товару. Наша команда завжди готова допомогти вам у вирішенні будь-яких питань та забезпечити позитивний досвід покупок в ФЕЛІЧІТА.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner